hatar djurplågare...=(

Den fina stackars hunden som sitter dagligen utanför S-tunas centrum och skäller/ylar...önskar någon kunde ta hand om honom!! =(Förbannade j**** alkisar och idioti från Socialens sida! Va pysslar dom med egentligen?! Hur kan man ge en alkis en hund som sällskap när allt han gör är att ta med sig hundstackarn ner till centrum, binda fast honom i ett byggstängsel, en stolpe vid en arbetsplats eller som bilden visar... Jag ser ingen lycka i den här hunden, jag våndas, mitt hjärta gråter krokodiltårar, stackars jycke!! Klappade honom idag och min hand stank öl, HUR kan man vara så hjärtlös...IDIOTI!!

Va bara tvungen att uttrycka min ilska på samhället som inte gör rätt... Vill bara ta hem den fina hunden men det kan man juh inte... =(

...för att övergå till något helt annat..dock inte roligare det! Undrar om NÅN tycker de e kul med Samverkkan! Satt idag från 14-16.30 på jobbet i möte. Hade väl kanske inget där att göra egentligen men jag är juh numer SEKO-ombud på Dip Kallhäll (poståkeriet). Det är ingen lätt uppgift om jag förstått det hela rätt!

Ska gå en kurs till som heter "insikter", då kanske det blir klasklart vad mina uppgifter och hur mina uppdrag kommer att se ut...

Ojj glömde juh att jag har pratat med min sons far och det var otroligt skönt. Lite drygt en tilmme om allt möjligt. Det var super att få ha en bra konversation med honom och jag känner mig tillfreds! SKÖNT!

Kanske skriver ett par rader till senare om det inte går nåt spännande på byrken i kväll...

until then...

PUSSILAGO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0