lägger nog ner snart, eller om ett tag, eller jag vet inte!

De va ju så att jag inte tänkte skriva om kärlek å sånna grejjor i denna blogg men man kommer väl inte ifrån ämnet direkt...
Framför allt inte när näst intill halva dagen kantats av tankar och åter tankar angående just kärlek. Vill så gärna bara glömma å gå vidare men d va och e  inte lika lätt som jag tänkt mig! =(

Frågan är om intresset är besvarat, inga klara besked och inga raka svar. De e ju bara jobbigt att bli hållen på halster. Bara avsluta och va ärlig istället..men men jag får väl snällt vänta då!

Har sagt att ett förhållande är de ju inte tal om men de e juh nice med sällskap, av en vuxen oxå lite då och då..

Phuu aja, nu har jag uppdaterat kärleksdilemmat så nu kan vi skita i det ett tag...

Jobbet va tufft idag, sliten som mmm efter denna helvetiska helg..Har ingen aning om varför men de senaste gångerna jag varit ute, då har jag druckit mängder och blivit kanonpackad...dock alltid med kontroll men minnesluckor har börjat tillkomma och en förbannad bakisdag...Brukar inte bli så..va händer, inte e de väl för jag börjar blir gammal för de e jag knappast..tihi.....aa får väl se om de blir nå mer dricka i dom mängderna eller om jag taggar ner lite, tror nog på det sistnämnda...

Intressant, känner själv att de e högst ointressant...

Ok Dexter e hemma igen i 3 dagar innan det är dags att vara barnlös i 16 dagar i streck...har juh aldrig hänt så jag e lite nojjig. Han ska vara med Far sin å de e jättekul...Jag åker till öland till Kikki å firar lite jul å så blir de masser av massage och goood mat..LÄNGTAR!!

Pussilagoo <3

Kommentarer
Postat av: John

vägra vänta, våga kräva! :p

2008-12-22 @ 21:39:39
URL: http://smithies.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha ha ja, ska nog ta tag i det hele!! Har nog rätt! tt =)

2008-12-22 @ 21:44:11
URL: http://fiffiluran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0