skrämde livet ur mig!!

Min son har idag varit på rymmen med en kompis!

Från Askungens Förskola ända upp till Kolarängens skola har dessa barn 4 respektiva 5 år gått på nästan 2 timmar. Undrar hur dom kände när polisen körde dom till förskolan?? Jag var iaf rädd varje sekund, rädd att dom drunknat, blivit påkörda eller kanske kidnappade! SÅ OERHÖRT FRUSTRERANDE att inte veta någonting...

Dom skulle åka till Jakobsberg hade hans kompis sagt. En grind var trasig och dom smet när alla barn var på väg in till mellanmålet.  Dom hade blivit tillsagda men inte lyssnat och sen när en pedagog var på väg in upptäckte hon att dom inte kom efter som hon trodde...hemskt! Dom letade och letade och till sist ringde dom polisen, sedan till mig...jag och en kompis gick tillsammans runt i hela kallhäll i en timme. Till sist (efter nästan 2 timmar) gick jag förbi Ulvsätra där dom hade nåt litet julfika ute på gården, jag förklarade att barnen lämnat förskolan och att det nu var mycket brottom att hitta dom. så om det var någon som fick syn på dom skulle dom genast kontakta polisen. Då var det en kille som sa till mig att 2 pojkar synts till med 2 poliser vid Kolarängens skola i Norra kallhäll å då ringde jag en av poliserna som hämtade upp mig och min kompis och skjutsade oss till förskolan, där min älskade son satt i sin pappas knä och åt smörgås. Han såg lite trött ut men han var välbehållen och nu sover han som en stock! Vilket äventyr! Usch önskar inte ens min värsta fieende detta hemska!

Till dom tre killar som vinkade in en förbipasserande polisbil, STORT TACK!! Vilka hjältar!!♥ NI är värd all min kärlek!

Och stort tack till alla som var med och letade, Poliser, föräldrar, barn, hundar, pensionärer och frivilliga förbipasserande!! utan er hade jag inte haft min son i min famn denna kväll!! KRAMAR TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0