Snacka om vändning...

Dagen till ära har varit kantad glädje!! Låter inte det underbart....!

Jag har haft en superbra dag på jobbet, hämtat upp en sprudlande glà unge och avslutat kvllen med en sångstund i kyrkan, hehe låter som rena rama Heliga Maria som pratar, men nja, kristen är jag inte!
Jag sjunger i Ceciliakören i K-ängen varje lucia och så även i år! Det är bara nåt jag måste göra för att skapa lite julstämning...

Ett litet inlägg dock angående jobbet som är frustrerande. En av oss i Sollentuna-laget har inte riktigt gjort sig förtjänt av den hjälp han en gång fick och nu har han dess utom sjunkit extra mycket då vi upptäckt att han saknar allt som heter arbetsmoral! Varför ska vi drabbas...åhh vi jobbar och sliter så att alla i slutet av dagen ska känna att vi haft en dräglig dag, MEN nu är det slut på dom vänliga tiderna, iaf för en av oss! Man kan inte bara ta och aldrig ge! Ajabaja och fy!

Nu ska kvällen avslutas med ett varmt bad och en stor kopp mumsigt te, å sen blir det till att nanna kudden tidigt! Vill juw inte komma för sent i morrn me ;)

Natti Natti
Pussilago

Kommentarer
Postat av: Laura

Må gud prisa det gamla sollentuna laget! Visst, visst, visst?? =D

2008-12-02 @ 23:17:56
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0