trallalalalalala...

...Nu är jag i gó form igen! känner igen mitt riktiga "ego" och känner mig ganska tillfreds med mig själv.

Denna dag och igår har varit hektiska då jag varit på fackligt uppdrag, lite återträff och ytterligare info för att knyta ihop säcken av facklig kunskap. Har gett mycket att träffa alla skumma fackrepresentanter från alla möjliga konstiga arbetsplatser...

Nu har man lite mer kött på benen och lite råg i ryggen!! Känner mig stolt att jag kunnat hamstra denna kunskap, nu gäller det bara att jag kan föra den vidare och förhoppningsvis trollbinda gänget på jobbet att de e läge att gå me i facket NU!! Så om man inte redan e me, BLI ME!

Åsså ringer John mig på vägen hem, ahaaa...skoj å snacka lite skit...inflyttningsfest i Januari JIPPI!! Älskar sånt! Tack för inviten! =)

Ännu sitter chocken i efter Dexters fösvinnande i torsdags. Blir påminnd flera gånger om dagn...Men men så småningom kanske det släpper..

Tråkigt me sjuka barn, nu kommer inte Wille till jobbet i morrn, då blir de inte lika roligt som när vi los gringos...haha Crille Wille å Fiffiluran...tihi, men torsdag och fredag blir som vanligt får vi hoppas..

Ahh har idag kopplat in mitt nya trådlösa bredband...Känns fantastiskt att ha 100/100 i stället för 7,2 me 3! Usch att man aldrig lär sig...Har aldrig varit nöjd me 3 å ändå skaffa jag ett jävla skitabonemang me dom igen...nä nästa gång blire nåt annat jag vet funkar!! Dyrt för dom få som ringer mig ibland åsså..

Nu ska här slappas å så blir de lite news en annan dag...

Pussilagoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0