In eller ut, jag funderar...

åhhhhhh.........skrev nyss ett helt nytt inlägg, kanske det längsta jag skrivit, å så råkar det bara försvinna....iiiihh aaarg

Jag har ju tidigare skrivit om kärlekstrubbel, eller rättare sagt obesvarade kärklek. Jag bestämde mig för en kort tid sen för att inte "känna" någonting, bara stänga av och vara...Det var lätt till en början men det är väl inte meningen att inte känna någonting alls. Jag känner ju en massa saker så frågan är nu om det är så hälsosamt att bara trycka på "off"?
Det kändes helt ok men känslorna kom krypandes och istället för kärlek kände jag någonslags oro och ångest, vilket var än värre. Ska nog trycka på "on" igen, dock utan kärlekskänslor inblandat.

En annan man dök plötsligt upp och uppenbarade en konstig och mystisk aura..den går inte att förklara och den känslan jag fick var "ihh rysning"! skumt! men men han e inte välkommen in i mitt rum, dörren e låst! Filosofiskt hehe

posten; phuuu, en man borta 8ryggskott, en annan med ryggont titt som tätt och en tredje som snart kommer att ha ont, det kan jag slå vad om! Så det ger mig tydliga signaler om att ta hand om min rygg lite bättre, för som det ser ut nu så kommer jag att vara en kvinna med otroligt stor rumpa om jag fortsätter att "falla fram" pga min dåliga rygg, hehe
Lite träning skulle juh inte skada, å då kanske mina "dallriga" lår och "pluffset" på magen skulle försvinna ;D

Ett litet inlägg till Sarah, jag läste din blogg och såg att du var arrrg, Ucsh jag blev också skit pisst!! Va e de för jävla skit... ett barn ska absolut inte vara en belastning och är heller inte det! Då är de nåt som e "all wrong" i skallen på dom det handlar om! Vill bara banka skiten ur, men det hjälper väl inte det heller! Jag som önskar mig minst ett till barn skulle aldrig drömma om att missunna min son eller nästkommande barn, va e de för jävla stil X( bläää
Du är stark och det avundas jag dig, ska oxå ta å skaffa mig lite mer skinn på näsan, vem vet det kan ju komma att behövas nån gång i framtiden! Stå på dig bara!! Du är guld, och din son ÄLSKAR dig, det är jag säker på! <3

Mjaha, idag blidde det lite moralkärring minsann, men det bjussar jag på!
Sov nu så slött *tihi* ;-)

PuSSiLaGoO

Kommentarer
Postat av: Taofa

Stäng inte av kännslorna, även om det är jobbigt, det rubbar en ganska bra i slutändan, jag kämpar med sånt än. Ångest e vanligt, att bli en "kall bitch" är inte långt ifrån häller.



Kram

2009-01-12 @ 22:32:42
URL: http://metrobloggen.se/tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0