Pluppiruppen <3



Lillprinsen sover sött, å mamma tar kort i smyg, shyysh!!

Denna dag har varit mycket hädelserik...meen ska återkomma till det vid ett senare tillfälle eftersom det är lite käsligt för tillfället!

Är så skönt att -Mi Corazon- är hemma hos mig igen, har lääängtat! Vi hade en helt underbar kväll, UTAN tjafs å blaj! Titta film, käka, duscha och läsa lite natti-sagor! Peter och Draken Elliot blev det idag, min imitation av Elliot blev som en förvrängd fylleröst, men dock uppskattades den för ett och annat fniss hördes under täcket...ja han gör gärna så när jag låter sådär på rösten haha

Ska nog försöka sussa lite nu, å så har jag en hel del handbollsträningar att skriva iordning innan nästa fredag då träningarna börjar igen! Dom är juw så lätta dom små flickorna men du är det matcher snart också (jag har ingen aning om hur jag ska få dom att spela på positioner) hö hö men men de ska nog ordna säj!

Natt natt
Pussilagooo

Kommentarer
Postat av: John

Styr å ställ, och få en trevlig kväll.



Säg åt de små liven snällt så förstår dom nog ;)

2009-01-07 @ 23:48:02
URL: http://smithies.blogg.se/
Postat av: Johanna

va? =)

2009-01-08 @ 22:06:56
URL: http://fiffiluran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0