Trötter...

...snygger & stygger

Sjukt trött... Känner mig som en flodhäst!! Skulle behöva ett dygns sömn för att ta igen mig. Hoppas jag orkar jobba i morgon, har inte riktigt råd att vara hemma. Har inte så mycket ork till någonting, behöver ta hand om både mig och Dexter, han är ju också lite sjukling. Nu har jag bara hosta kvar som inte vill släppa. Jobbigt som faan på morgonen.

Ska se till att "piffa" till lite hemma idag om jag orkar. Behöver dammsuga och svabba floorsen. Skitigt!! Bläää

Ska nog försöka aktivera sonen eftersom när han är sjuk blir han full av överskottsenergi! Bra på ett sätt. Antar att han är på bättringsvägen då.

blääää trött..

Pussilagoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0