upp & Ner Ner & upp

Dagen till ära har varit full av händelser, mest dåliga faktiskt =(
Stressigs som f*n på jobbet, många griniga kunder å så stackars "killen" som ligger utanför centrrum dagarna i enda, (altså hunden jag skrivit om tidigare). Tappade pirran på smalbenet & slog sedan i huvudet i en av dörrarna på min skåpbil. Snubbla ganska rejält på en stenplatta, tappade paketen & sist men inte minst 2 hela burar med totalt 58 kollin in!! Vilken *härlig* dag...phuu nää

Men lite solsken & ett par trevliga kunder har det ju varit & en hel del flyt, ena halvan av dagen var kaotisk & andra halvan helt ok. Nöjd med min insats den här veckan, har jobbat s**t bra!

Igår pratade jag med en kille som verkar vara 110% seriös, han vill ha ett förhållande, han vill ha barn osv... Men jag vet fortfarande inte om det är rätt läge att bli "fast" just nu (missförstå mig inte nu). Bör kanske va lite ensam ett tag även om jag vantrivs, kanske är nyttigt. men som sagt, lättare sagt än gjort. Man vill gärna leva i nån slags fantasi & drömma sig bort. Känna någonting & få det besvarat. Nu har jag ju mina vänner som ger mig av allt det där vänner ska, men lite kärlek har väl aldrig skadat.

Har idag även haft första träningen för säsongen med mina tjejer 01/02 i handboll. Spelade en avslutnings match och jag måste säga att jag vart riktigt inponerad när det står 7 tjejer på rad, upp med händerna i lufen och är en helt perfekt mur. Andra laget kämpade sig fram mot mål & ett par passar tror jag nog dom fick till *ler* Riktigt stolt över tjejerna!!

I kväll blir det filmkväll, ska bara ta mig en efterlängtad dusch efter en hård arbetsdag & träning! Undrar vad vi ska se, John har valt, förhoppningsvis en komedi som vi var överrens om! =)

Puss i Lago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0